Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Opnieuw meer aanloop op klanten- en aanvoerdersdag Veiling Rhein-Maas

Op dinsdag 8 januari jl. organiseerde Veiling Rhein-Maas voor de achtste keer de klanten- en aanvoerdersdag. Ongeveer 450 gasten namen deel aan deze bijeenkomst met als thema `Marketing voor de groene branche in het digitale tijdperk´ - opnieuw meer bezoekers dan vorig jaar.

Na de ontvangst van de gasten in de foyer van de veiling namen zij in de afmijnzaal plaats, waar het eerste gedeelte van de bijeenkomst plaatsvond. Franz-Willi Honnen en Cees Hoekstra, directeuren van Veiling Rhein-Maas, openden gezamenlijk de bijeenkomst. Vervolgens gaven zij een vooruitblik op de Duitse markt 2019 en informeerden zij alle aanwezigen over alle ontwikkelingen bij Veiling Rhein-Maas in 2018. Daarnaast werden verschillende activiteiten, projecten alsook beursdeelnames voor het jaar 2019 voorgesteld. Aansluitend hield onze gastspreker Collin Croome, expert op het gebied van digitale marketing, een interessante voordracht over het thema van deze dag.

Marketing voor de groene branche
Tijdens het tweede gedeelte van de bijeenkomst presenteerden de volgende externe exposanten zich in het kader van het thema `Marketing voor de groene branche in het digitale tijdperk´ in hal I: Bloemenbureau Holland, Blumen – 1000 gute Gründe, Floramedia, Landgard Floristik, Qualitätsmanagement Landgard, Merulin en Landgard Gartenbaubedarf. Bovendien informeerde Veiling Rhein-Maas de bezoekers rond de thema‘s logistiek, kwaliteitscontrole, klokservice, productfoto’s en webshop. Ook werden producten van aanvoerders van de veiling opvallend gepresenteerd en werd de volgende editie van de trendpresentatie `Rhein-Maas Next: wedding dreams´– opening op 13 maart in de foyer van de veiling – al opvallend aangekondigd. We bedanken van harte alle exposanten en de deelnemende aanvoerders voor het beschikbaar stellen van hun producten.

bron: Veiling Rhein-Maas

Publicatiedatum: