Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Get the Feeling

'Grootste gerbera campagne ooit' in de maak

In april 2019 staat de gerbera op de bloemenagenda. Dit moment wordt aangegrepen om de grootste gerbera campagne ooit te introduceren. Vorige week introduceerde Coloured by Gerbera deze campagne ‘Get the Feeling’ op de Trade Fair Aalsmeer. Hier toetsten zij hun concept en gingen ze in gesprek met mogelijke samenwerkingspartners.

Veel positieve reacties
In het kader van ‘samen staan we sterker’ werd op woensdagochtend 7 november de beurs kick-off met de aangesloten telers gehouden. Hier kregen zij de campagnematerialen te zien welke enthousiast ontvangen werden. Ook de beursbezoekers waren zeer te spreken over de campagneplannen voor april 2019. Het concept van de campagne werd gepresenteerd aan de hand van banners, T-shirts, folders en vooral veel gerbera’s.

‘Get the Feeling’
De campagne, die de eerste twee weken van april zal lopen, draait om de emotie achter de gerbera. Door verschillende emoties te koppelen aan de gerbera wordt getoond hoe divers de bloem is. Met ruim 615 soorten is er voor elke emotie of gelegenheid wel een gerbera te vinden. Voor deze campagne zullen ze samenwerken met groothandel en exporteur om te zorgen dat iedereen ‘the feeling’ krijgt! De campagne zal starten op 1 april 2019.

Indien u de presentatie op de beurs heeft gemist, kunt u de campagne brochure opvragen bij feeling@colouredbygerbera.com

bron: Coloured by Gerbera

Publicatiedatum: