Syngenta Flowers breidt Calliope campagne uit

Syngenta Flowers grootste retailcampagne ooit, voor de Calliope-geranium, was zo succesvol dat ze er in 2019 mee doorgaan. 

Volgens de veredelaar was de feedback van zowel consumenten als partners bijzonder goed. Op grote evenementen, zoals de Malvern Show bijvoorbeeld, waren de 3.000 bezoekers van de Syngenta-stand enthousiast over deze mega-geranium en roemden ze de flower-power, levendigheid en kleur van de plant.

Ebla Elmi Guessod van Syngenta Flowers: “We kijken ernaar uit om in 2019 op het succes van de Calliope voort te borduren. We blijven met onze partners samenwerken en benaderen onze klanten zowel on- als offline."

De retailcampagnes voor de Calliope begonnen in april en zetten door tot in de zomer.

In Duitsland, het VK, Frankrijk en Zwitserland werden activiteiten georganiseerd zoals pop-up verkoop in grote tuincentra. Ook waren er tal van activiteiten op social media en op de Calliope website.  

Op tv werd veel aandacht aan de plant besteed. Zo was de veredelaar, onder sponsoring van het Britse tuinprogramma 'Cultivation Street', betrokken bij een 'Colour Your Life- wedstrijd die speciaal op de Calliope-geranium gericht was. Vervolgens werd de geranium in bekende woonprogramma's als ‘Grand Designs’ getoond en in het Britse  ‘Love Your Garden’ en het Nederlandse ‘Robs Grote Tuinverbouwing’ werd aandacht de Calliope besteed.

De Calliope was te zien tijdens prestigieuze internationale bloemenshows als RHS Malvern en de Chesea Flower Show.

En de geranium werd in advertenties in tuinmagazines onder de aandacht gebracht – o.a. in ‘Mein Paradies’ in Duitsland, ‘Rustica’ in Frankrijk en ‘Garden Answers’ in het VK.

Voor meer informatie:
www.floriproservices.com
calliope.flowers


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven