Ecuador: Rozenteler presenteert nieuw logo

Het in Ecuador gevestigde sierteeltbedrijf Naranjo heeft onlangs zijn achttienjarig jubileum gevierd met de presentatie van een nieuw bedrijfslogo. "We zijn nu eindelijk een volwassen bedrijf," aldus oprichter Maryluz Naranjo tijdens de presentatie van het nieuwe logo.

Maryluz Naranjo

Maryluz gaf samen met haar man Carlos Gomez tijdens de presentatie een kort overzicht van de geschiedenis van het bedrijf, dat is gespecialiseerd in rozen. Carlos Gomez sloot zich in 2005 bij het bedrijf aan. Hun dochter Laura is verantwoordelijk voor het ontwerp van het logo. Zij gaf zelf tijdens de presentatie uitleg over het idee achter het ontwerp.

Laura Gomez

"Het logo bestaat uit drie onderdelen. Ten eerste vertegenwoordigt de cirkel de vrouwen in het bedrijf, die voor ons erg belangrijk zijn. Ook verwijst dit natuurlijk naar de oprichter van ons bedrijf: mijn moeder. De spiraal staat voor innovatie, groei en evaluatie. Het blad staat ten slotte voor de versheid van onze producten," aldus Laura Gomez.

Naranjo bestaat op dit moment uit drie teeltbedrijven. De onderneming teelt 100 verschillende rozensoorten op een areaal van in totaal 50 hectare. De rozen worden geëxporteerd naar 50 landen verspreid over de hele wereld.

Vrienden van de familie Naranjo.

Maryluz Naranjo met haar eerste klant Santiago Garcia. Santiago Garcia koopt nu al 18 jaar lang rozen bij Naranjo.

Een korte dansvoorstelling, die voor de officiële presentatie plaatsvond.

Een video over het bedrijf.

Diego Gomez bij de stand van Naranjo op Expo Flor Ecuador. Hier wordt nu al gebruik gemaakt van het nieuwe logo.


Voor meer informatie:
Naranjo
www.naranjo.com.ec


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven