Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bloemenbureau Holland: We Hebben Meer Bloemen Nodig

In de eerste week van oktober gaat een nieuwe campagne van het Bloemenbureau Holland van start: We Hebben Meer Bloemen Nodig!

Met bloemen vier je echt belangrijke dingen: vriendschappen, mijlpalen, liefde en vele andere belangrijke hoogtepunten in het leven. We Hebben Meer Bloemen Nodig, dus. Dat is de insteek van de nieuwe internationale snijbloemencampagne van Mooiwatbloemendoen.nl van Bloemenbureau Holland.

Voor dromers en doeners
Voor het ontwikkelen van de campagne is er een sessie met partijen uit de bloemenbranche gehouden. Die heeft waardevolle input opgeleverd die is verwerkt in de uitingen. 'We Hebben Meer Bloemen Nodig!' is ontwikkeld op het bekende Royal FloraHolland groeiplatform Connecting Friends. De nieuwe campagne laat op een moderne en soms zelfs activistische manier zien waarom de wereld meer bloemen nodig heeft. Omdat het niet gaat om wat je hebt, maar om wat je beleeft en om wat je deelt. Niet alleen komt de snijbloem als prachtig product in beeld, ook de positieve effecten die bloemen elke dag teweeg brengen, in een tijd waarin we weer verlangen naar écht contact, worden benadrukt.

Bloemenrevolutie
De campagne wordt gelanceerd in Nederland, Duitsland en Verenigd Koninkrijk. In de campagne zijn veel verschillende snijbloemen te zien. Een film van 60 seconden vol bloemen en emotie vormt de kern en zal in Nederland en Duitsland onder andere worden vertoond op televisie. Daarnaast wordt breed multimediaal ingezet: op digitale schermen in de openbare ruimte, social media en online zal stevig worden gecommuniceerd dat we meer bloemen nodig hebben. Benadrukt wordt dat ze passen bij de tijdgeest, waarin creativiteit, verbeelding en bloemen een gelukkig makend tegenwicht vormen voor technologie en tegenstellingen. Het is de bedoeling dat de campagne de komende drie jaar zal lopen.

Meer bloemen? Doe mee!
Voor de branche komt materiaal beschikbaar om te downloaden op www.bloemenbureauholland.nl. Zo kan iedereen op zijn eigen kanalen meedoen aan deze campagne en de boodschap kracht bijzetten: We Hebben Meer Bloemen Nodig!

Publicatiedatum: