Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Hoekhuis Bloemgroep participeert in Floranti
Deze week is Hoekhuis Bloemgroep toegetreden als participant in Floranti. Hiermee wordt de groep producenten en handelaren verder uitgebreid die samen de Coöperatie Floranti vormen. Via het Floranti systeem zijn zij in staat om optimaal digitaal samen te werken. De resultaten zijn al aantoonbaar door de grote stijging van het handelsvolume sinds de livegang medio juni.
Hoekhuis Bloemgroep is een bekende naam in de sector die al jarenlang heeft ingezet op digitalisering van de dienstverlening. Het bedrijf richt zich op de directe handel in heeft nauwe connecties met producenten en kopers. Via de Bloementaxi worden ook logistieke diensten geleverd.
Eigenaar William Heijl wil verder innoveren: “Via Floranti kunnen we de samenwerking in de keten verder vormgeven. Ik weet zeker dat hierdoor nieuwe mogelijkheden gaan ontstaan voor mijn bedrijf en de bedrijven waarmee ik samenwerk.”
Maurice van Winden (Floranti) beschouwt de deelname van Hoekhuis als een enorme stap vooruit: “Ik ken William al lang en heb respect voor de manier waarop hij de afgelopen jaren heeft ingespeeld op de veranderingen in de markt. Zijn ideeën en voortvarendheid gaan ons helpen om meer waarde te creëren in de keten.”
De hoeveelheid participanten groeit gestaag. En daarmee neemt ook het commitment en de ontwikkelkracht steeds verder toe. Dat het motto “Connect and Attract” ook buiten de digitale wereld van toepassing is, bleek duidelijk tijdens de recente participantenbijeenkomst. Niet alleen de digitale samenwerking werd besproken, ook de persoonlijke relaties werden versterkt tussen de kopers en de telers.