Met een nieuwe reclamespot wil FloraLife het belang van bloemvoeding nog eens extra onder de aandacht brengen. De vierde in een serie, moet dit filmpje de winkeliers te meer overtuigen van de voordelen van FloraLife. Bovendien is de plaatsing van het cachet van belang, weer Marco Marques, directeur FloraLife Europa. "We willen graag dat bloemisten eens iets nieuws proberen bij de plaatsing van zakjes bloemenvoeding", aldus Marco. "Als het zakje goed zichtbaar is of zelfs op een ludieke manier wordt gepresenteerd, is de kans dat de klant de bloemenvoeding gebruikt, groter. Dat leidt vervolgens tot een positievere ervaring met de bloemen en een tevredener klant die meer geneigd is om terug te komen."

Abonneren
Vacatures
- Int. Product- en Cropspecialist Propagation (opkweek)
- (Jr.) Specialist Duurzaamheid en Data
- Junior Kwaliteitscontroleur
- Productieleider
- Salesmanager substraten West-Europa
- Manager Quality Assurance (QA)
- Accountmanager Data Management - Agri
- Head Grower Greenhouse Canada
- Lead Auditor Kwaliteit & Processen
- Junior account manager
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Weer
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-02-01 1500 Sweet Kisses voor Westlandse verzorgingstehuizen
- 2023-02-01 200 jaar hortensia
- 2023-01-30 Gerberatelers zetten medewerkers Royal Flora Holland in het zonnetje
- 2023-01-24 Magical Hydrangea viert jubileum op de winkelvloer
- 2023-01-18 Mixt Creations presenteert nieuwe lijn Limited Creations
- 2023-01-17 Gerberatelers brengen kleur tijdens Blue Monday
- 2023-01-10 'Ode to Nature' belangrijkste tuintrend voor 2023
- 2022-12-23 Honderden kerststerren op televisie bij Binnenste Buiten
- 2022-12-09 Anthurium Info en Air So Pure doneren 1.000 kamerplanten aan Stichting Quiet Community Den Bosch
- 2022-12-05 Magical tuinhortensia wint Houdbaarheids Benchmark Royal FloraHolland
- 2022-11-25 Influencers, Margriet WinterFair en BinnensteBuiten zetten kerstster in de schijnwerpers
- 2022-11-21 Amaryllis in de hoofdrol bij promotie Fleurop Duitsland
- 2022-11-16 Chileense lente ingeluid met eerste Tulpendag in Santiago
- 2022-11-08 Lansbergen Orchids presenteert nieuw merk The Bush Brothers
- 2022-11-08 Air So Pure presenteert haar nieuwe looks op Trade Fair
- 2022-11-07 Dolc’Amore heeft een nieuwe uitstraling
- 2022-11-04 Bloembollen kleuren The Green Mile
- 2022-11-03 'We hebben meer bloemen nodig'-campgane nogmaals de lucht in
- 2022-10-31 Dendrobium Nobile kan wel tegen een graadje minder
- 2022-10-31 Bloemenbureau Holland zet in op positievere beeldvorming