Reclamespot FloraLife 'It doesn't matter how you do it' gelanceerd

Met een nieuwe reclamespot wil FloraLife het belang van bloemvoeding nog eens extra onder de aandacht brengen. De vierde in een serie, moet dit filmpje de winkeliers te meer overtuigen van de voordelen van FloraLife. Bovendien is de plaatsing van het cachet van belang, weer Marco Marques, directeur FloraLife Europa. "We willen graag dat bloemisten eens iets nieuws proberen bij de plaatsing van zakjes bloemenvoeding", aldus Marco. "Als het zakje goed zichtbaar is of zelfs op een ludieke manier wordt gepresenteerd, is de kans dat de klant de bloemenvoeding gebruikt, groter. Dat leidt vervolgens tot een positievere ervaring met de bloemen en een tevredener klant die meer geneigd is om terug te komen."


Voor meer informatie
Floralife
info@floralife.eu
www.floralife.eu

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven