Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lancering nieuw merkconcept Purify

Op de internationale sierteeltbeurs Trade Fair in Aalsmeer (8, 9 en 10 november) lanceert Elstgeest Potplanten (Elstgeest) Purify, een nieuw merkconcept voor Dieffenbachia. Elstgeest onderstreept met dit merkconcept dat de Dieffenbachia helemaal van deze tijd is.

De Dieffenbachia is met zijn prachtig gevormde bladeren in waanzinnige prints een robuuste aanwinst voor ieder interieur. Maar de Dieffenbachia doet meer dan alleen mooi zijn en levert een onderscheidende bijdrage aan een prettig en vooral gezond binnenklimaat. De plant verbetert de luchtvochtigheid en filtert niet alleen de lucht, maar zuivert deze ook, blijkt uit onderzoeken van de NASA. Dat gegeven inspireerde Elstgeest om het merkconcept de naam Purify te geven. Elstgeest positioneert zo alle positieve eigenschappen van de Dieffenbachia op een aantrekkelijke en herkenbare wijze in het winkelschap. Joris Elstgeest: ‘We ervaren dat consumenten steeds meer geïnteresseerd zijn in het verhaal achter een plant. Daarnaast zien we dat consumenten steeds milieubewuster worden en graag duurzame producten kopen, vooral als die ook nog eens trendy en modern zijn. In onze optiek sluit Purify daar naadloos op aan: Dieffenbachia Purify is helemaal van deze tijd.’


Inspiratiefoto’s Purify planten

Breath of Nature
Het concept Purify heeft een stoere en tegelijkertijd duurzame uitstraling gekregen, die onderstreept wordt met de slogan Breath of Nature. Op de bijbehorende website (www.purify-green.com) vinden bezoekers het verhaal van de Dieffenbachia Purify, veel verzorgingstips en inspiratiefoto’s. Joris: ‘We willen consumenten laten zien en ervaren dat duurzaam en gezond bij de Dieffenbachia hand in hand gaan met een trendy, stoere en veelzijdige uitstraling. Wij zeggen altijd met een knipoog dat de Dieffenbachia Purify verkrijgbaar is in meer dan vijftig tinten groenprints.’

De slogan ‘Breath of Nature’ krijgt binnen het Purify concept een extra, duurzame lading. Met de aankoop van een Dieffenbachia leveren consumenten een directe bijdrage aan de bescherming van de regenwouden. Joris: ‘De Dieffenbachia komt van oorsprong uit tropische regenwouden. Als producent van deze planten leveren wij jaarlijks een financiële bijdrage aan stichting Oasebos, die oerwoud aankoopt, beheert en beschermt in Costa Rica.’

Wie wil kennismaken met dit nieuwe merkconcept is op 8, 9 en 10 november van harte welkom op de stand van Elstgeest Potplanten op de Trade Fair Aalsmeer (standnummer 30.8) en op de website: www.purify-green.com.

Publicatiedatum: