Chrysal met nieuwe innovaties op de IFTF en Trade Fair
Chrysal Professional is verbeterd
Klanttevredenheid is belangrijk en we willen allemaal dat onze bloemen zo lang mogelijk mooi blijven. De nieuwe en verbeterde Chrysal Professional lijn maakt dit mogelijk. De bekende Professional 2 is verbeterd om bloemen zo lang mogelijk mooi te houden. Het bevat precies genoeg voedingsstoffen voor de natuurlijke ontwikkeling van bloemen, terwijl het voorkomt dat bloemen te ver openen. Naast de verbeterde Professional 2 introduceert Chrysal de FlowPro 2, een complete lijn met conditioners en vase & foam producten die ervoor zorgt dat je niet meer hoeft aan te snijden, voordat je je bloemen op water zet.
Customised Sachet
Ook is de snijbloemenvoeding in een nieuw jasje gestoken, namelijk in jouw logo, huisstijl of design. De Chrysal Customised Sachet heeft een minimum bestel volume van 2.000 stuks; dit geeft je de kans om jezelf te onderscheiden van je concurrenten.
Gypmix
Met de Gypmix heeft Chrysal de complete oplossing voor grotere en wittere Gypsophilia. Door de groeiende populariteit en het veelvuldige gebruik in arrangementen hebben ze nauw samen gewerkt met Gypsophila kwekers om de Gypmix te ontwikkelen. De nieuwe Gypmix is een combinatie van Chrysal RVB Clear, Chrysal AVB en de nieuwe OptiGyp. De nieuwe Gypmix vergroot het aantal geopende bloemen, vergroot het gewicht en, het belangrijkste, houdt het gyps langer mooi. De Gypmix is in eerste instantie verkrijgbaar in Kenya, andere regio’s zullen volgen.
Aquastick
Vorig jaar is de Aquastick geïntroduceerd. Een makkelijke manier om je planten mooi te houden zonder dat jij je zorgen hoeft te maken dat ze voldoende water krijgen. Op de beurzen introduceert Chrysal de consumentencommunicatie rondom de Aquastick. Ze vertellen je graag over de mogelijkheden voor jouw winkel.
World of Flowers
Dit jaar introduceert World of Flowers de eerste editie van World of Trends en de World of Flowers Student Challenge. In de World of Trends worden bezoekers meegenomen in de laatste trends op gebied van geur, kleur en design. Designer Mignon Kievit (Mettodesign) heeft voor iedere trend een kleurthema en een bijpassende Chrysal Customised Sachet ontworpen. Met de Customised Sachet kan je op ieder thema inspringen. Ook nieuw dit jaar is de World of Flowers Student Challenge. Acht studenten van het MBO Westland nemen het tegen elkaar op. De winnaar van het mooiste design wint een design workshop van Dini Holtrop bij Chrysal en tevens zijn of haar eigen Chrysal Customised Sachet. Deze prijs wordt uitgereikt door Chrysal.
Bezoek de stand op de IFTF B2.44 en FHTF stand 49.5 en 49.7.
Voor meer informatie:
Chrysal Benelux
Gooimeer 7
1411 DD Naarden
T: +31 (0)35 69 55 888
F: +31 (0)35 69 55 822
[email protected]
www.chrysal.nl