De Ruiter's nieuwe marketing concepten op de IFTF en FHTF

Het introduceren van marketingconcepten die gericht zijn op het vergemakkelijken van inkoop van innovatie producten is een van de doelen van rozenveredelaar De Ruiter. "In de lijn waar De Ruiter voor staat, creating flower business, is het essentieel om naast nieuwe strategieën te ontwikkelen voor toekomstige wereldwijde marktontwikkelingen met onze stakehouders ook marktconcepten te introduceren", zegt Örjan Hulshof, Sales and Marketing Manager De Ruiter Innovations. Tijdens de IFTF en de FHTF zal deze rozenveredelaar zijn nieuwste marketingconcepten presenteren: Big Five en Cuatro x Cuatro.



De nieuwe new Big Five bestaat uit vijf van De Ruiters succesvolle rode roos variëteiten in Oost-Afrika, namelijk Rhodos, Ever Red, Red Kamala, Cupido en Spectre. De andere lijn is de Zuid Amerikaanse Cuatro x Cuartro lijn, bestaande uit vier hoofdkleuren (rood, wit, geel en roze) die de basiskleuren voor veel rozenbedrijven in Ecuador en Colombia vormen. De rassen in deze serie zijn: Cupdio, Snow Bliss, Opala en Super Sun. "Een stevige basis die we dan ook middels een echte 4x4 wagen extra onder de aandacht zullen brengen tijdens de IFTF."

IFTF en FHTF
Op de Royal Flora Holland Fair stand 21.5 en IFTF stand D4.1 zal De Ruiter de BIG FIVE® & CUATRO X CUATRO concepten presenteren.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met een vertegenwoordiger van De Ruiter of bezoek de website www.deruiter.com



Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven