Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Colours of Nature viert haar 12,5 jarig jubileum

De afgelopen periode heeft het 12,5 jarig bestaan van Colours of Nature centraal gestaan bij de Nederlandse coöperatie van minigerbera telers. Afgelopen donderdag, op 28 september 2017, was het zover. Op deze middag is het jubileum groots gevierd, waarbij de aanwezige klanten en overige relaties hartelijk zijn bedankt voor het vertrouwen en de samenwerking in de afgelopen jaren. Na een kleurrijke bijeenkomst en een seminar met diverse sprekers hebben de bijna 150 aanwezigen tijdens een gezellige borrel een toost uitgebracht op een vruchtbare samenwerking, ook voor in de toekomst.



Seminar ter ere van het jubileum
Willem Batist, voorzitter van Colours of Nature, en Erik van der Spek, hoofd verkoop bij Colours of Nature, openden het seminar. Beide heren blikten in een individuele toespraak terug op het 12,5 jarig bestaan, waarbij ook vooruit gekeken werd door het benoemen van de toekomstvisie van de telerscoöperatie. Alles werd samengevat in de nieuwe bedrijfsvideo, die aan alle aanwezigen is vertoond. Vanaf nu kan iedereen deze bekijken op de website van Colours of Nature.



Het seminar is vervolgd met de gastsprekers, waarbij dagvoorzitter Frank van Mil van Pull Position het event heeft gehost. Gastspreker drs. Cindy van Cauter van Quotes Research gaf een luchtige, maar praktische presentatie waarin consument- en shoppergedrag centraal stonden. Want met de combinatie van service, kwaliteit, betrouwbaarheid in levering en een breed kleurenpalet richt Colours of Nature zich op de retail. Maar wat zijn nu eigenlijk de trends in retailland? En welke impact heeft veranderend koopgedrag van de consument op winkels, producten en verpakkingen? Het seminar vervolgde met de heer Jens Müller van retailketen Markthalle in Krefeld. Aangekondigd als een internationale topspreker ontpopte deze zogenaamde deskundige tijdens zijn betoog, tot grote hilariteit van alle aanwezigen, tot cabaretier Pieter de Rijk. Deze komische fakespreker zorgde voor een verrassend einde van het seminar. Na deze sprekers was het tijd om te proosten en het jubileum te vervolgen met het bekende informele samenzijn, onder het genot van een hapje en drankje.

bron: Pull Position
Publicatiedatum: