De Buurte en Lechuza aanwezig op Outdoor Living
Groen is in, ook in urbane omgevingen. De moderne consument voelt zich beter in een groene omgeving. Dat komt niet alleen tot uitdrukking in het interieur, maar ook in de buitenruimte. Er ontstaan ‘overgangszones’ tussen binnen en buiten. Mensen leggen een veranda aan of hebben achterin de tuin een overdekt terras. En er staan niet alleen groene en bloeiende planten en bomen in de tuin, maar ook op de veranda of het overdekte terras. Outdoor Living richt zich op het totale buitengebeuren. De beurs wordt een aantrekkelijke mix van het groene product en de tuin- en terrasinrichting (meubilair, verlichting, etc.). Deelnemen aan Outdoor Living is zeer laagdrempelig omdat het evenement buiten plaatsvindt (maar wel hartje zomer). Deelnemen aan Outdoor Living heeft veel potentie, omdat alle bezoekers van Tendence ook langs Outdoor Living komen. Zodat ze hun producten voor binnen en voor buiten kunnen kopen.
In 2016 had de Tendence 22.000 bezoekers uit wel 79 landen.
Voor meer informatie:
2dezign.nl