Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Retail Safari London voor Engelse Moederdag

Op vrijdag 24 en/of 25 maart organiseert Floweracademy.nl een retail safari langs de toonaangevende retailers in Londen. Dit biedt de mogelijkheid om de huidige marktkansen te ervaren middels de Retail Quick Scan methode.



Heeft de aankomende Brexit nu al gevolgen? Wat zijn de trends in producten en koopgedrag van consumenten bij deze Moederdag? En blijven de Engelse retailers een voorbeeldfunctie vervullen voor Europese retailers? Vragen waar men tijdens de retailsafari achter zal proberen te komen.



In één of twee dagen biedt Floweracademy u alle “ins-and-outs” van de Engelse Retail. Getoond wordt waar de veranderingen zijn opgetreden en hoe u daarop zou kunnen inspelen. De reis wordt begeleid door Miranda Bakker en Lucas Jansen, marketing- en productexperts van Floweracademy.NL.

Meer informatie en inschrijven op de websites van www.floweracademy.nl of www.marktverkenningen.eu

Voor meer informatie:
Floweracademy.NL
Lucas Jansen
Rijnstraat 1
2311 NJ Leiden
M: 0622261489
E: [email protected]
www.floweracademy.nl
Publicatiedatum: