In het betreffende onderzoek werden 400 mensen uitgehoord over hun 'shopping behaviour'. Individuen werden in willekeurige volgorde foto's getoond van bloemenschappen in zowel puike als droevige staat. In combinatie met andere foto's van in de supermarkt te koop aangeboden waar, bleek dat zij, die foto's te zien kregen van verse bloemen, vaker de intentie hadden te kopen op de groenten en fruitafdeling. The "purchase intention" lag bij deze groep maar liefst 40% hoger. Ook bleken zij 15% vaker de betreffende supermarkt aan derden te willen aanbevelen.
Op basis van de bevindingen uit het onderzoek, heeft Chrysal een tool ontwikkeld waar u kunt uitrekenen, hoeveel sales extra u zou kunnen genereren met hulp van de Aqua Pad en de Aqua Stick. Voor interesse kunt u contact opnemen via onderstaande gegevens.
Voor meer informatie:
Chrysal Benelux
Gooimeer 7
1411 DD Naarden
T: +31 (0)35 69 55 888
F: +31 (0)35 69 55 822
E: [email protected]
www.chrysal.nl