Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Big business: de bloemenabonnementsdienst

Je moet er maar op komen. Een bloemenabonnementsdienst. Patrick Hurenkamp deed het en richtte Bloomon op. Zijn missie? De bloemensector op z'n kop.

Op zijn vierde reed hij nog op een trekker door de buurt om bloemen bij de buren te bezorgen. Pas 30 jaar later zag hij geld in bloemen.

Van huis uit is Hurenkamp consultant. Maar hij besloot deze baan op te zeggen en een sprong in het diepe te wagen. Zijn schoonfamilie bracht hem in aanraking met de bloemenbusiness. 'Er zitten mensen in mijn familie die uit de sector komen. Van kweker tot bloemist', vertelt Hurenkamp. 'Daardoor dacht ik dat het anders kon, de manier van verkopen.'

Beluister hier het interview op BNR.
Publicatiedatum: