"“Hebben je bloemen echt 7 dagen vaasleven?"
Kwaliteit en assortimenten van bloemen en AGF fluctueren elke week. De programma’s van Innovative Fresh geven wekelijks inzicht en controle voor haar partners. Door de ogen van de consument.
Om haar programma’s ook beschikbaar te maken in Scandinavië, opent Innovative Fresh in januari een laboratorium in Helsingborg, Zweden, om van daaruit de markt in Zweden, Denemarken en Noorwegen te kunnen monitoren.
Magnus Nilsson gaat het bedrijf leiden. Magnus heeft een uitgebreide achtergrond in de Scandinavische retail- en AGF-wereld en heeft onder meer gewerkt voor COOP, Saba, Sydgrönt en Everfresh . “Met zijn kennis van de Scandinavische markt en onze programma’s kunnen we ook Scandinavische retailers en leveranciers helpen hun leiderschap in de markt te vergroten,” zegt Maud Jentjens, directeur van Innovative Fresh.
Innovative Fresh helpt retailers en leveranciers al bijna 10 jaar om hun leidende rol in AGF en bloemen verder uit te bouwen. Naast de nieuwe programma’s in Scandinavië, monitort het bedrijf wekelijks de markt in Nederland, Duitsland, België en Engeland.
Voor meer informatie:
Innovative Fresh
Magnus Nilsson
T: +46-42-147-070
E: [email protected]
Maud Jentjens
T: +31-6-2397-2207
E: [email protected]
www.InnovativeFresh.se