LM Flower Fashion pimpt kerstshow Kylie Minogue
Marc en Raymond (LM Flower Fashion) met Kylie Minogue
Voorafgaand aan de concerten op 9 en 10 december was de ‘Royal Kylie Pop-Up’ store geopend met exclusieve Kylie artikelen van kerstdecoraties tot geurkaarsen en kleding tot cd’s. In de pop-up store waren displays met kleding van Dolce & Gabbana uit de show van vorig jaar te zien die gestyled waren met Avalanche rozen van Meijer Roses. Ook werden backstage Avalanche rozen gestyled in de afterparty ruimte en in Kylies kleedkamer. Aan het einde van het concert gaf verloofde Joshua Sasse een boeket Sweet Avalanche aan zijn Kylie.
Verloofde Joshua Sasse geeft Kylie een boeket Sweet Avalanche
Na eerdere samenwerkingen met de wereldster was LM Flower Fashion verantwoordelijk voor de styling van de rozen. In 2012 was het promotieplatform LM Flower Fashion samen met Jeff Leatham verantwoordelijk voor de Nederlandse bloemen tijdens de lancering van Kylie haar boek “Fashion” in Harrods ter gelegenheid van haar 25 jarig jubileum. Vervolgens volgden er samenwerkingen waarbij er bloemen werden gestyled voor fotoshoots. In 2014 waren bloemen van bij LM Flower Fashion aangesloten kwekers te zien in de videoclip van “Sleepwalker” dat met vermelding te zien was tijdens de concerten van Kylies “Kiss Me Once’ wereldtoer.
Naast de Avalanche rozen van Meijer Roses werden Vanda orchideeën van Anco pure Vanda, Phalaenopsis orchideeën van Walter Grootscholten Orchids en Ilex van My-Blush gestyled. De bloemen werden vanuit Nederland via Star van der Gugten in Royal Albert Hall in Londen geleverd.
bron: Flower Fashion