Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kwekers stemmen voor promotieplan Outdoor van FloraHolland

De kwekers van Outdoor planten hebben op 24 november 2016 met grote meerderheid ingestemd met het nieuwe promotieplan Outdoor planten 2017-2019:
  • 85,7% (Balkon- en Terrasplanten)
  • 77,2 % (Boomkwekerijproducten)
  • 94,8% (Eenjarige Zomerbloeiers)



Promotieplan Outdoor 2017-2019
De campagne voor Outdoor, genaamd Meer samen = SAMEN MEER, zet in op samenwerking met de hele keten en gaat in op vragen zoals:
  • Hoe verhogen wij de bekendheid en herkenbaarheid van Outdoor planten op de winkelvloer?
  • Hoe stimuleren wij consumenten meer, vaker en jaarrond Outdoor planten te kopen?
De Outdoor Projectgroep is aan de slag gegaan met deze vragen en heeft de campagne samen met Royal FloraHolland voorbereid. Het promotieplan is unaniem akkoord bevonden door betrokken FPC's en voorgedragen voor stemming. Dit is conform de 'Product Specifieke Promotieregeling' zoals die op de Algemene Ledenvergadering van 6 december 2012 is goedgekeurd door de leden.

Product Specifieke Promotieregeling
Via deze regeling dragen vanaf 1 januari 2017 alle aanvoerders (leden en niet-leden van Royal FloraHolland) bij aan de promotie van Outdoor planten. Deze promotieheffing bedraagt 0,1% van de omzet. En zal 4 x per jaar geïnd worden over de periodes januari tot en met maart, april tot en met juni, juli tot en met september en oktober tot en met december. De looptijd, en daarmee de inning, eindigt op 31-12 -2019. De promotiecommissie gaat de komende tijd gezamenlijk aan de slag om het promotieplan van de campagne de komende jaren ten uitvoer te brengen.

Bron: Royal FloraHolland
Publicatiedatum: