Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lucas Vos: FloraHolland moet zelf op zoek naar nieuwe consumenten

De omzetcijfers van FloraHolland liegen er niet om: de handel zit goed in de lift. Maar hoe staat het nu echt met die, voor ons welhaast vanzelfsprekende Hollandse wereldheerschappij op het gebied van bloemen en planten? Hebben we die positie over tien jaar nog altijd? Hoe houden we die vast?



Het tijdschrift De Ondernemer voelde Lucas Vos aan de tand: hoe ziet die toekomst eruit en zal FloraHolland daarin een voorname rol blijven, of misschien zelfs moeten spelen? Hij laat er geen misverstand over bestaan: volgens Vos heeft FloraHolland wel degelijk een rol te spelen en 'moet het zélf rechtstreeks nieuwe consumenten zien te bereiken die meer uitgeven aan bloemen'. Een binnen de handel omstreden standpunt, maar gezien de positie en vooral ook omvang van de coöperatie toch ook weer niet onvoorstelbaar.

Klik hier voor het artikel op De Ondernemer.

Publicatiedatum: