Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Promotiecampagne bloemen en planten in aanloop naar Dag van de Leraar

Diverse kwekers (collectieven) doen dit jaar mee aan de campagne 'Een 10 voor de juf', die op 5 oktober zijn hoogtepunt beleeft op de Dag van de Leraar. Bloemen en planten worden speciaal verpakt ter stimulatie van de verkoop aan ouders en kinderen.



De succesvolle campagne 'Een 10 voor de juf' loopt al enige jaren. Deze activatiecampagne maakt ouders en kinderen enthousiast om met bloemen en/of planten jaarlijks op 5 oktober hun juffen en meesters te waarderen voor wat zij voor hen betekenen.

De campagne stimuleert ouders en kinderen om het bloemetje of plantje persoonlijk te maken. Een bloem in de lievelingskleur van de juf of meester? Een versierde bloempot? Een gedichtje of kleurplaat erbij? Vanaf 12 september 2016 kan men via de Facebookpagina stemmen op de drie genomineerde juffen dit jaar. Op 5 oktober wordt de winnende juf bekend.

Kleurrijk assortiment
Diverse kwekers (collectieven) doen mee aan de campagne door hun bloemen en planten aan te bieden in vrolijke verpakkingen. In aanloop naar de Dag van de Leraar is dit kleurrijke assortiment verkrijgbaar bij onder andere de Royal FloraHolland Bloemistenklok, de Waterdrinker webshop en Cash & Carry.

Partner GroenRijk zorgt voor promotie van de campagne op de winkelvloer. Het assortiment bestaat uit (snij)gerbera, kalanchoƫ, spathiphyllum, potroos, anthurium, cyclaam, calocephalus, violen en potchrysant. Coloured by Gerbera en Productgroep

Tuinbloeiers kleuren dit jaar niet alleen met producten, maar ook als mediapartners van de campagne. Stimuflori, Altijd Kalanchoƫ, Schoneveld en Decorum Company ondersteunen de campagne met producten.

Bron: Royal FloraHolland
Publicatiedatum: