Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Spectaculaire hortensiagevels

Opvallende promotieactiviteiten voor snijhortensia

Een opvallende promotie voor snijhortensia: spectaculaire bloemengevels aan de Bijenkorf in Amsterdam. Bloemkunstenaar Florian Seyd en zijn team van The Wunderkammer realiseerden het project in de nacht van vrijdag op zaterdag. De blauwpaarse hortensiagevels (aan de kant van de Dam en de Beurs van Berlage) dienden voor 10.00 uur zaterdagochtend gereed te zijn. Met de opvallende snijhortensiapresentaties vestigt de Bijenkorf de aandacht op de vernieuwde designerafdelingen tijdens het zogenoemde Fashion Weekend. Ook tijdens de speciale events op de designerafdelingen in het warenhuis speelt de hortensia een hoofdrol. Florian Seyd: “De hortensia is een echte modebloem en perfect voor het Fashion Weekend. Je creëert een luxueuze uitstraling. Dat blijkt ook wel uit de reacties van de vele bezoekers die haast stuk voor stuk zich vergapen aan de hortensia’s.” De aanleg door een team van 10 personen nam zo’n 24 uur in beslag en in totaal zijn er 3.600 snijhortensia’s (in bloemenflesjes) in de gevel verwerkt. De blauwe gevels van de Bijenkorf is één van de activiteiten die het kwekerscollectief Hydrangeaworld voert voor de snijhortensia.



Bloemdecoraties
Projectleider Brigitte Hagen van Concept Factory: “Gedurende het gehele seizoen ontwikkelen wij activiteiten die onderstrepen dat de snijhortensia de Grande Dame onder de bloemen is en tevens een echte fashionista, niet alleen in huis maar ook bij huwelijken en events.” Om dit te bewerkstelligen ging Hydrangeaworld samenwerkingen aan met een bruidsplatform. In totaal kregen zo’n 25.000 aanstaande bruiden inspiratie over de decoratieve hortensia. Ook populaire bloggers als BeautyLab gingen aan de slag met de snijhortensia. Het resultaat werd gedeeld met meer dan 100.000 volgers.



Voor meer informatie, zie www.hydrangeaworld.com.

Publicatiedatum: