Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Mannen achter hortensia Forever&Ever huren box bij Willem II

Het team van bedrijven Forever&Ever, Kwekerij Gebr. Jonkers Elshout en PEP Business Creators huren komend seizoen gezamenlijk een box bij Willem II. De drie bedrijven werken al jaren nauw samen. "De stap om samen te gaan sponsoren was daarmee heel logisch", aldus Maikel Loots, directeur van Forever&Ever.

De rode draad tussen de drie bedrijven wordt gevormd door de tuinplant Hortensia Forever&Ever. Forever&Ever verkoopt deze hortensia’s in heel Europa. Kwekerij Gebr. Jonkers Elshout is een belangrijke producent van deze tuinplanten en PEP Business Creators heeft als marketing- en communicatie expert dit A-merk Europees gebouwd.



De link met Willem II is een paar jaar geleden gelegd door Vincent van Rijsewijk, directeur van PEP Business Creators. Als trouwe supporter zit hij vrijwel elke thuiswedstrijd op de tribune. "Toen kwam Maikel met het plan voor de Young Business Club, dus ik verhuisde mee naar dat deel van het stadion', legt Vincent uit. Rob Jonkers, directeur van Kwekerij Gebr. Jonkers Elshout B.V. ging een paar keer mee en werd ook enthousiast. "We zoeken altijd naar goede manieren om in een ontspannen sfeer klanten te ontvangen. Daar leent Willem II zich uitstekend voor, hoewel het afgelopen seizoen overigens een paar keer niet zo ontspannen voelde", zegt hij met een knipoog.

De link met voetbal is snel gelegd. "Het klinkt als een cliché, maar wij acteren op eredivisie niveau in onze markten. Alle drie de bedrijven groeien zowel regionaal als internationaal. Daarmee is Willem II een mooi sportief en zakelijk platform om het nuttige met het aangename te verenigen", aldus Maikel Loots.

bron: Willem-ii.nl

Publicatiedatum: