Consument keurt nieuwe uitstraling leliekwekerijen
Verpakkingen en designs testen onder consumenten
Leliekwekerijen Natuurlijk Goed en De Adelaar werken al lange tijd nauw samen, maar binnenkort zullen beide bedrijven onder één naam verder gaan. Pull Position ondersteunt hen bij de huisstijl en de samenwerking. Na het vaststellen van een naam, coördineerde het marketingadviesbureau samen met een ontwerper een gloednieuwe huisstijl. Afgelopen maand zijn, i.s.m. met onderzoeksbureau ReviewPartner, verschillende designs getest onder de consumenten uit het panel Consumer TALKS. Op deze manier werd voor de kwekerijen in één oogopslag duidelijk welke uitstraling ze moesten kiezen voor het te vormen gezamenlijke bedrijf.
Tijdens de FloraHolland Trade Fair zal de nieuwe naam en huisstijl van deze leliekwekerij geïntroduceerd worden.
Consumer TALKS
Sinds vorig jaar najaar is het mogelijk om bij Pull Position tal van onderwerpen te peilen bij de consument. De vraagstelling wordt vertaald in een korte vragenlijst met foto’s, die wordt verstuurd naar een geselecteerde groep consumenten. De antwoorden worden vervolgens vertaald in een overzichtelijke presentatie. Hiermee krijgt de ondernemer een duidelijk beeld van de voorkeur van de consument en kan er een goede beslissing genomen worden over het product, haar uitstraling of merk. Binnen vier weken kan een volledig onderzoek worden uitgevoerd.
Voor meer informatie:
Pull Position
www.pullposition.nl