Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Rosebourne, ‘the Fresh Approach’

Brits tuincentrum start met 50% food - 50% groen concept

Kort na de zomer opent de Britse tuincentrum keten Rosebourne haar eerste nieuw gebouwde filiaal in Andover. Rosebourne wil nieuw elan geven aan de bestaande tuincentrum branche en komt met het verfrissend concept ‘the Fresh approach’: de winkel is voor 50% op food georiënteerd en voor de overige 50% op groen en geschenken.



De ‘fresh approach’ komt terug in de aanwezigheid van een farm shop en een slagerij, maar ook op bijzondere wijze in het restaurant: veel aandacht voor verse producten, gerechten worden ter plekke bereid en er is bediening aan tafel. De setting is bijzonder sfeervol, in een apart gelegen gedeelte van het gebouw met verhoogde plafonds met bogen.

De vrij nieuwe keten wordt geleid door een management team met een flink track record in de tuincentrum branche, o.a. bij Blooms of Bressingham, Garden and Leisure and Beckworth Emporium.

Het Rosebourne team vroeg Thermoflor om samen met HPW Architects vorm te geven aan het principe “waar voor je geld”. Ontwerp en uitvoering werden samen aangepakt.

Voor meer informatie over het nieuwe filiaal: ThemoFlor
Publicatiedatum: