Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Begonia hybrid Miss Malibu wint FleuroStar

Fleuroselect, de internationale organisatie voor de sierteeltbranche, kondigt de winnaar aan van de FleuroStar Award 2016/2017: Begonia hybrid Miss Malibu van Dümmen Orange. Nadine Rijk, Veredelaar Miss Malibu en Josep Maria Padrosa Benet, Product Manager, namen de prijs in ontvangst van Heike Gronemann, voorzitter van het FleuroStar-comité en Sally van der Horst, Secretary General van Fleuroselect.


Heike Gronemann, Sally van der Horst, Nadine Rijk, Josep Maria Padrosa Benet - Foto: Tuinbouwcommunicatie

De winnaar werd onthuld tijdens het Green Inspiration Event op donderdag 16 juni in Amsterdam. Dit netwerkevenement wordt georganiseerd door het multimediabedrijf TuinbouwCommunicatie in samenwerking met Fleuroselect.

Begonia hybrid Miss Malibu nam het op tegen Argyranthemum Grandaisy Yellow (Moerheim New Plant), Dahlia Dahlegria Red Yellow Bicolor (Florensis), Dianthus caryophyllus Capitán Colón (Selecta one) en GineTato/Egg&Chips (Beekenkamp/Thompson&Morgan).



Intratuin en Obi treden toe tot FleuroStar Jury
De vakjury bestaat uit meer dan dertig professionals uit de veredeling, teelt, groothandel en retail, evenals journalisten en marketingspecialisten. Elke inzending wordt beoordeeld op aantrekkelijkheid op het verkooppunt en handelspotentieel.

Nieuw in de jury dit jaar zijn André Henseler, senior assortimentsmanager van Obi, Lau van der Hoorn, categoriemanager eenjarige planten van Intratuin, András Treer, algemeen manager van FloraHungaria en Peter van Leth, sierteeltspecialist Vakblad voor de Bloemisterij.

Prijzenpakket
De nieuwe FleuroStar-winnaar ontvangt een marketingpakket. Zo is er een reclamecampagne ter waarde van €3.000 bij TuinbouwCommunicatie en een geheel eigen promotieproject op retailniveau ter waarde van €1.500 bij tuinbouwadviesbureau Pull Position. DeschPlantPak biedt een dubbele pagina in de Colour Your Story brochure aan.

Bovendien zorgt Fleuroselect zelf niet alleen voor een internationale mediacampagne over de winnende noviteit, maar ook voor promotie op beurzen en branchebijeenkomsten.

Voor meer informatie:
Fleuroselect
info@fleuroselect.com
www.fleuroselect.com 
Publicatiedatum: