Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
21 juni, Honselersdijk

Hoe bereik je je doelgroep via social media?

Leadgeneratie advertenties, live content en visuele boodschappen zijn trends op social media gebied. Bedrijven investeren flink in social media, want hier is de doelgroep te vinden en kun je met ze in contact komen. Maar hoe pak je dit aan, welke middelen kun je het beste inzetten om jouw doelgroep te bereiken en wat voor content moet je vooral wel en niet verspreiden? Tijdens de workshop social media op 21 juni aanstaande kom je hierachter en wordt tevens ingegaan op de laatste ontwikkelingen.



"Er liggen nog talloze kansen voor de AGF- en sierteeltsector op het gebied van social media, want het is steeds meer aan het vercommercialiseren. Adverteren in traditionele media gaat steeds meer naar de achtergrond, want via social media kan je veel gerichter te werk gaan door betere targeting mogelijkheden om nog specifieker in contact te komen met je doelgroep," volgens JEM-id. Tijdens de workshop social media worden de laatste ontwikkelingen behandeld van diverse kanalen, zoals Facebook, Twitter, Periscope en Instagram. Er worden tips en tricks gegeven die je als organisatie in kunt zetten om jouw doelgroep te bereiken.

Schrijf je via de website in voor de workshop social media op 21 juni in aan de Grote Waard 80 in Honselersdijk.

Voor meer informatie:
JEM-id
Moelai Kessing
T: 0174 - 64 26 22
moelai@jem-id.nl
www.jem-id.nl
Publicatiedatum: