Royal Brinkman zet kroon op merk

Op vrijdagmiddag 18 december werden ruim 220 medewerkers van Royal Brinkman tijdens de eindejaarsbijeenkomst in 's-Gravenzande verrast door de introductie van een nieuw logo. Hiermee werd het jaar 2015 met de viering van het 130-jarig bestaan van het bedrijf feestelijk en vernieuwend afgerond.



Het nieuwe logo sluit aan bij bij de kernactiviteiten van het bedrijf, de nieuwe strategie en de internationale en digitale koers van Royal Brinkman.

Na ruim dertig jaar met een rood/zwart schuin beeldmerk is er nu een nieuw logo: Royal Brinkman zet de kroon op haar merk. De kroon is hierbij artistiek vormgegeven vanuit de letters 'rb'. De basiskleur blijft herkenbaar rood, de kroon is zilvergrijs. In 1985 ontving Royal Brinkman het predicaat 'Koninklijk' en dit predicaat is weer verlengd tot 2035. De kroon is nu met gepaste trots toegevoegd aan het logo.

Met de toevoeging van de nieuwe slogan 'global specialist in horticulture' wordt het internationale karakter van het bedrijf benadrukt als tuinbouwspecialist.
Royal Brinkman is een one-stop-shop gespecialiseerd in zeven thema's: teeltwisseling, gewasverzorging, gewasbescherming & desinfectie, verpakking & ontwerp, mechanisatie, technische projecten en service artikelen.

Voor meer informatie:
Royal Brinkman
Woutersweg 10
2691 PR 'S-Gravenzande
t: +31 (174) 44 61 00
f: +31 (174) 44 61 50
info@brinkman.nl
www.brinkman.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven