Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kamerplant is hip, startups liften mee op hype

Er gaat een hoop geld om in marketing, maar als we dit artikel in het NRC mogen geloven, werpt dit zijn vruchten af. "Planten zijn hip. Of het nou om een cactus, vijg of ordinaire palm gaat: in menig yuppenhuis staat de kamerplant strategisch tussen racefiets en analoge fotocamera in. Of zoals deze voor Vitamine Plant in denim gehulde mannen het stellen: “Sinds ik planten in mijn koffiezaak heb staan, trek ik meer klanten.” En: “Ik ben een vrouwenmagneet door m’n planten.” We begrijpen het. En steeds meer start-ups ook."


Beelden afkomstig van twitter (links @wildernisamsterdam, rechts @wesmelltherain)

In het artikel is meer te lezen over de groei in de verkoop van kamerplanten en
passeren enkele start-ups als Wildernis en Pikaplant, de revue, die op de Groen hip hype meeliften.

Klik hier voor het gehele artikel
Publicatiedatum: