‘Inkopers gaan voor duurzaam. Kunt u mee?'
De markt vraagt meer en meer naar duurzame producten. Ook voor tuinplanten. Consumenten willen planten, die tijdens de productie en in hun eigen tuin zo min mogelijk schade toebrengen aan het milieu en de woon- en leefomgeving. Speelt u daar al op in? Hoe? En wat kost dat dan?
De stichting Benefits of Nature (BON) houdt zich met deze vragen bezig en kan u verder helpen. Op een innovatieve, snelle en kosteneffectieve manier maken zij de duurzaamheid van uw bedrijf, uw productieproces en uw product inzichtelijk. Met deze inzichten wordt duidelijk wat wel en niet duurzaam is en hoe u daarin kunt verbeteren. En niet te vergeten: belangrijk is ook dat hiermee flinke kostenbesparingen te realiseren zijn! Benefits of Nature houdt zich daarnaast bezig met het vermarkten van duurzame producten bij retailers. Met deze BON-concepten worden de duurzame producten voor een eerlijke prijs aan de consument verkocht. Dus voor de kweker geldt… duurzaamheid loont!
Wilt u meer weten wat u in de dagelijkse praktijk met ‘duurzaamheid’ kunt en wat Benefits of Nature u heeft te bieden? Kom dan naar de netwerklunch van 20 november bij Agrocultuur in Hazerswoude. Samen met Koppert en Horticoop zullen zij zich presenteren en u informeren.
Gelieve aanwezigheid vóór woensdag 18 november te melden via [email protected]
Klik hier voor het programma van de netwerklunch.