Uitslag klantmeting FloraHolland Kwaliteitsadvies

Bij de onlangs gehouden klantbelevingsmeting hebben 108 dienstafnemers FloraHolland Kwaliteitsadvies als goed beoordeeld. De ondervraagden waren vooral tevreden over de inhoud en wijze van rapporteren en over de snelheid en objectiviteit van de rapportage.

Wat is Kwaliteitsadvies?
Kwaliteitsadvies levert met een 15-tal adviseurs betaalde dienstverlening op het vlak van zichtbare productkwaliteit (Post Harvest) aan alle partijen binnen de keten. Zowel nationaal als internationaal. Deze dienstverlening omvat het veiling klaar maken van producten, sorteren of verpakken van product, trainen van medewerkers en begeleiden van grote orders.



Bloemen en planten leggen een lange reis af voordat ze de consument bereiken. Het beheersen van de kwaliteit is hierbij essentieel. FloraHolland Kwaliteitsadvies levert samen met het Kenniscentrum een totaalpakket aan diensten voor behoud en verbetering van productkwaliteit en het verhogen van consumentenwaarde in de hele keten.

Voor meer informatie:
kwaliteitsadvies@floraholland.nl

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven