Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Uitslag klantmeting FloraHolland Kwaliteitsadvies

Bij de onlangs gehouden klantbelevingsmeting hebben 108 dienstafnemers FloraHolland Kwaliteitsadvies als goed beoordeeld. De ondervraagden waren vooral tevreden over de inhoud en wijze van rapporteren en over de snelheid en objectiviteit van de rapportage.

Wat is Kwaliteitsadvies?
Kwaliteitsadvies levert met een 15-tal adviseurs betaalde dienstverlening op het vlak van zichtbare productkwaliteit (Post Harvest) aan alle partijen binnen de keten. Zowel nationaal als internationaal. Deze dienstverlening omvat het veiling klaar maken van producten, sorteren of verpakken van product, trainen van medewerkers en begeleiden van grote orders.



Bloemen en planten leggen een lange reis af voordat ze de consument bereiken. Het beheersen van de kwaliteit is hierbij essentieel. FloraHolland Kwaliteitsadvies levert samen met het Kenniscentrum een totaalpakket aan diensten voor behoud en verbetering van productkwaliteit en het verhogen van consumentenwaarde in de hele keten.

Voor meer informatie:
kwaliteitsadvies@floraholland.nl
Publicatiedatum: