Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Online campage gericht op mannen

Mooiwatplantendoen.nl start een nieuwe online campagne, die zich richt op mannen. Er wordt ingehaakt op de eerdere Vitamine Plant-campagne en omdat alle verzorgingsproducten tegenwoordig een mannenlijn introduceren, kunnen wij niet achterblijven en komen we met een vervolg: Vitamine Plant For Men – voor een onweerstaanbaar huis.



Mooiwatplantendoen.nl richt zich eens direct op een andere doelgroep: mannen. Uit een recent onderzoek van Multiscope blijkt dat maar liefst 80% van de ondervraagden het niet eens is met de stelling dat planten een typisch vrouwending is. De Nederlandse man is met gemiddeld drie planten in huis juist heel groen. Als het aan de vrouwen ligt, is dat bovendien een positieve ontwikkeling, want een man mét kamerplanten blijkt aantrekkelijker.



De online campagne start 5 november in Nederland en 20 november in het Verenigd Koninkrijk. Begin volgend jaar zijn Frankrijk en Duitsland aan de beurt.

bron: mooiwatplantendoen.nl
Publicatiedatum: