Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
donderdag 5 nov., Aalsmeer & De Kwakel

Workshop 'Verkoop meer Groen'

Hoe kan de consument overtuigd worden van de toegevoegde waarde van groen in huis, op school, op kantoor, in het ziekenhuis - of waar dan ook? Dat is het thema van de workshop ‘Verkoop meer groen’. In de cursus zal o.a. ingegaan worden op verschillende klanttypen, die allemaal op andere wijze overtuigd moeten worden van toegevoegde waarde van groen. Wat die toegevoegde waarde is of kan zijn wordt door Into Green (www.intogreen.nl) kort toegelicht. Senta, een marketingadviesbureau gespecialiseerd in klantbeleving, zal vervolgens uitgebreid ingaan op de verschillende klanttypen. Hoe de consument te benaderen en vooral: wat zijn de do’s en de don’ts in een verkoopgesprek.



De workshop wordt op donderdag 5 november gehouden in de Cash & Carry van Waterdrinker, Aalsmeer, ‘s morgens tussen 10 en 11 en 11.30 en 12.30. 's Middags vindt de workshop plaats bij Nieuwkoop Europe in De Kwakel, van 13.30 tot 14.30 en van 15.30 tot 16.30.

Iedereen die werkzaam is in de sierteeltsector en zich bezig houdt met de verkoop van bloemen en planten is welkom. In de workshop ’s ochtends zal de nadruk liggen op verkoop aan de consument; 's middags zal meer op de verkoop aan de zakelijke klant worden ingegaan

Programma:
  • De toegevoegde waarde van bloemen en planten volgens Into Green.
  • Klantbehoefte van productinformatie naar beleving en aandacht.
  • Quiz. De kennis van Into Green als verkoopargument.
  • Toelichting 4 klanttypes, Bourgondiër, Patriarch, Flierefluiter en de Analyst. Met welke verkoopargumenten overtuigt u ze.
  • Voorbeelden en interactie.
  • Afronding.
De workshop is gratis maar aanmelden is verplicht want vol is vol. Inschrijven kan via [email protected] o.v.v. naam, organisatie en aantal personen.
Publicatiedatum: