Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Groot draagvlak voor Gerbera promotieplan 2016-2018

De jaarlijkse productbijeenkomst Gerbera vond plaats op woensdag 30 september jongstleden. Tijdens de bijeenkomst heeft 93,5% van de uitgebrachte stemmen door de gerberakwekers voor het promotieplan 2016-2018 gestemd.

Hiermee dragen alle gerbera telers 0,15% promotieheffing gedurende drie jaar (2016 t/m 2018) af over de gerealiseerde Gerbera omzet via FloraHolland en Plantion. De Gerbera promotiecommissie Coloured by Gerbera heeft het plan samen met 2Dezign voorbereid en afgestemd met de FPC Gerbera. Het plan is door de FPC Gerbera voorgedragen voor stemming conform de product specifieke promotieregeling, zoals die op de ALV van 6 december 2012 is goedgekeurd door de leden.


Gerbera inspiratie uit de aankomende najaar & winter trend brochure.

Nieuw promotieplan
Het Promotieplan voor de komende drie jaar is een vervolg op de ingeslagen weg van de afgelopen twee jaar aangevuld met een aantal nieuwe activiteiten. Ook de komende jaren blijven we inspirerende, vernieuwende en verrassende uitingen van de nieuwste trends met Gerbera’s verzorgen. Onze trendbrochures, die minimaal drie keer per jaar verschijnen in een oplage van 20.000 stuks per brochure, gaan via een uitgebreid netwerk van klanten naar retailers en bloemisten. Naast de brochure vinden er diverse andere business en verrassende consumenten activiteiten plaats, waarover later meer. Coloured by Gerbera gaat samen met 2Dezign het promotieplan de komende drie jaar ten uitvoer brengen.

Groot draag vlak
Gerbera kwekers konden hun stem tijdens de productbijeenkomst uitbrengen of vooraf digitaal stemmen over het promotieplan, volgens de regels van de product specifieke promotie. Van de uitgebrachte stemmen, die 77% van de FloraHolland gerberaomzet vertegenwoordigden, heeft 93,5% voor het promotieplan met bijbehorende financiering gestemd. De promotieheffing wordt hierdoor verhoogd van 0,10% naar 0,15%. Coloured by Gerbera is een samenwerking van Gerbera kwekers en Gerbera veredelaars, ondersteund door FloraHolland.

Productbijeenkomst Gerbera
Tijdens de productbijeenkomst Gerbera bij van Veen Gerbera, was er verder aandacht voor het Productmarktplan Gerbera, dat afgelopen zomer is afgerond en wat nu wordt uitgevoerd. Coördinatie ligt bij de FloraHolland coördinator product Gerbera. Verder verzorgde Bloemenbureau Holland een toelichting over haar consumenten promotiecampagnes. Tot slot gaf Guido de Wit vanuit het FloraHolland 2020 programma World Flower Exchange een inspirerende en prikkelende presentatie over de internationale ontwikkelingen op het gebied van online zaken doen (digitalisering) in de Flower Markt. Welke kansen kan dit de leden van FloraHolland bieden!

Voor meer informatie:
www.colouredbygerbera.com
www.facebook.com/colouredbygerbera
Publicatiedatum: