Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

4300% rendement met e-mail marketing

Bloemisten, kwekers of groothandelaren die een nieuwsbrief versturen - je ziet het nauwelijks. Toch lijkt het versturen van e-mails (E-mail marketing) een zeer effectieve manier om klanten te bereiken. Dat zegt Arnold Wittekamp, marketingspecialist in de sierteelt.



Volgens een rapport uit 2014 van de Direct Marketing Association uit de VS heeft E-mail marketing in de VS een gemiddeld rendement van 4300%. Het toepassen en het goed optimaliseren van E-mail marketing geven extra mogelijkheden voor het verhogen van de jaarlijkse winstmarges.

Tegenwoordig is het versturen van effectieve e-mail campagnes steeds eenvoudiger. Er zijn verschillende online tools die het makkelijk maken om mooi opgemaakte E-mails te maken. Bovendien bieden programma’s zoals bijvoorbeeld Mailchimp ook vele handige tools om te meten wie de mail opent, op welke links worden geklikt, en indien er verwezen wordt naar de website hoe lang men dan op een pagina verblijft.

Klik hier voor het gehele artikel op arnoldwittekamp.nl
Publicatiedatum: