Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Raymond Vijverberg, kwekerij Quality;

"Klokpijs is richtlijn voor prijs in FloraMondo"

Digitaal zakendoen is een opkomende trend die ook steeds meer in de sierteeltsector geïntegreerd wordt. FloraHolland is in 2014 gestart met FloraMondo, een online platform voor klanten om online inkopen te doen. De veiling sprak met Raymond Vijverberg van kwekerij Quality uit Poeldijk(Z-H) over zijn ervaringen met FloraMondo.


Raymond Vijverberg is verantwoordelijk voor de verkoop van Quality.
Voordelig en efficiënt zakendoen


Kwekerij Quality is een van de voorbeelden, die intensief gebruik maakt van FloraMondo. Iedere dag staan de lelies digitaal ter beschikking: "Veel klanten van mij zijn gekoppeld aan FloraMondo. Dit is de voordeligste en meest efficiënte manier van zakendoen. Ik voer 60% via de klok aan. Daar wordt de prijs bepaald door vraag en aanbod. Dit is een richtlijn voor hoe ik mijn prijs bepaal voor in FloraMondo, waarop ik 40% afzet. Deze combinatie bevalt erg goed."

Klik hier voor het gehele artikel (FloraHolland)
Publicatiedatum: