Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Tony van den Brande, IAA-Fresh;
Stevige groei IAA-Fresh in transport sieteeltproducten
IAA-Fresh heeft een goed jaar gedraaid op het gebied van lucht- en zeevrachten en maakt een stevige groei door in met name het vervoer van versproducten vanuit Amsterdam en Rotterdam. Volgens directeur Tony van den Brande is dit te verklaren uit de uitgebreide service, die het bedrijf levert en waarmee het vertrouwen van de klant gewonnen wordt. "De vers sector is veeleisend en wij hebben onszelf opgewerkt als een vervoerder die aan die eisen kan voldoen. Ook is onze ervaring en transparante benadering van groot belang. Hoewel we momenteel midden in de drukte van het bollenseizoen zitten, hebben we toch even de tijd gevonden onze eerste verjaardag te vieren met champagne."
IAA-Fresh, dat deel uitmaakt van het International Airfreight Associates platform, heeft in rap tempo naam gemaakt in het transport van versproducten. Het bedrijf beschikt op Schiphol over een 5000 m² grote koelruimte, alwaar perishables en andere lading wordt opgeslagen. De ruimte is voorzien van de nieuwste klimaat- en koeltechnologieën en beschikt over speciale units voor de opslag van planten.
Op 1 oktober vorig jaar opende IAA-Fresh een kantoor in Rotterdam, van waaruit met name het gekoeld zeetransport gemanaged wordt. Naar eigen zeggen richt het bedrijf zich vooral op klanttevredenheid en gestroomlijnde logistieke service tegen eerlijke prijzen, waarbij altijd vanuit de logistieke vraag van de klant gedacht wordt.
"De producten die wij vervoeren, staan voor trots en plezier. Wij geloven dat het daarom in de eerste plaats om de producenten en bedenkers van die producten gaat en dat innovatieve ideeën vanuit de markt tot oplossingen leiden. Wij denken mee vanuit het oogpunt van die producent en zijn daarom de ideale logistieke partner voor het transport van bloemen en planten."