Mijlpaal voor Westland Accountancy: 200e gebruiker Westland Portal
Een groot voordeel van Westland Portal is het gebruiksgemak, zegt Ferry Zuiderwijk. “Door in te loggen in Westland Portal, kunnen onze klanten direct gebruik maken van de verschillende administratie- en rapportagesystemen. Zo kunnen facturen digitaal aangeleverd worden. Het systeem genereert automatisch de juiste boeking in de administratie. Facturen hoeven daardoor niet meer handmatig ingevoerd te worden, ze zijn direct verwerkt in het systeem. Dat levert ontzettend veel tijdwinst op en de kans op foute invoer is minimaal. Met de Portal is het ook mogelijk om periodieke rapportages op te vragen. Die worden onder andere gepresenteerd in de vorm van een overzichtelijk dashboard. In één oogopslag is te zien waar zaken uit de pas lopen of waar alles goed gaat. Maar ook de personeels- en salarisadministratie is met het Portal efficiënt te managen en te monitoren. Onze klanten hebben dus eigenlijk 24/7 inzicht in hun complete boekhouding.”
Leuker ondernemen
Westland Portal bestaat nog niet zo heel lang en dat nu al de 200e klant kiest voor de Portal is volgens Ferry Zuiderwijk veelzeggend. “Aan de ene kant bewijst het dat we een goed product hebben ontwikkeld. Aan de andere kant bewijst het dat Westland Portal in een grote behoefte voorziet. Ondernemers willen zonder veel rompslomp 24/7 ‘in control’ zijn en wij kunnen ons focussen op onze adviesfunctie en daarmee de ondernemer nog verder helpen. Het past ook helemaal bij onze nieuwe slogan: ‘Ondernemen is zoveel leuker met Westland Accountancy.’ Cijfers hoeven niet vervelend te zijn. Niet als je ze aantrekkelijk presenteert. Het maakt ook ons eigen werk leuker. We zijn nu veel meer in gesprek dan dat we in de boeken zitten.”
Bron: FloraNexus