Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Amy Carter, GGS blog:

VS: 10 digitale marketingideeën voor tuincentra

Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden voor tuincentra om zichzelf online te profileren. Hieronder enkele tips:

1. Online promotie van uw tuincentrum

Online promotie is een geweldige manier om nieuwe klantente trekken en bestaande klanten aan te moedigen om verdere aankopen tedoen. Er zijn verschillende manieren waarop klanten benaderd kunnen worden. Zo kan met een eenvoudige banner het aanbod gepromoot worden of kan men werken met online vouchers, die de klant kan printen en meenemen naar de winkel. Dit zijn beproefde wegen de digitale betrokkenheid bij de winkel te vergroten.

2. Voer een tuiniercompetitie

Houd een competitie met een mooie prijs om te laten zien datu uw klanten waardeert. Denk daarbij wel eerst goed na over de doelgroep en hoe deze te benaderen. U wilt uw bedrijf stimuleren, niet mensen trekken die op zoek zijn naareen snel weggevertje.

Een wedstrijd kan u ook waardevolle informatie geven overwaar uw bedrijf zich het beste op kan richten. Daarnaast is het een geweldige manier ommensen zich te laten aanmelden voor nieuwsbrieven en likes en volgers op social media te vergaren.

3. Promoot uw tuincentrum op Social Media

Dit is het meest voorkomende en het meest voor de handliggende punt, maar veel bedrijven beginnen goed en laten het dan langzaam doodbloeden.Niet doen! Het kan een langzame vooruitgang zijn, maar resultaat wordt pas bereikt door vol te houden. Als iets niet werkt, probeer dan eenandere aanpak. Als een klant de Facebook-pagina bekijkt en er staat geen nieuws op, dan komt hij niet nogmaals.

Klik hier voor alle tips op ggs-greenhouse.com.
Publicatiedatum: