Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Consumententool toont voorkeuren consument

Wat beweegt consumenten en welke voorkeuren hebben zij? Op welke prikkels reageren ze om (meer) bloemen of planten te kopen? Weet u welke consumenten groepen voor u het meest relevant zijn?

De Consumententool laat dit allemaal zien. De basis voor de tool is het onderzoek naar consumentengroepen dat in 2014 door het Duitse marktonderzoeksbureau Sinus werd uitgevoerd. De eerste keer dat dit onderzoek plaats vond was in 2009. Sindsdien is er echter veel veranderd.

Bloemenbureau Holland, VGB en FloraHolland gaan deze en andere consumenteninformatie samen beschikbaar stellen aan de sector.

Tijdens een bijeenkomst bij Jopenbier in Haarlem wordt een impressie van de belangrijkste resultaten uit het onderzoek gegeven en wordt uitgelegd hoe u hier zelf mee aan de slag kunt.

Klik hier voor de uitnodiging

Voor meer informatie: VGB

Publicatiedatum: