Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Advies, onderzoek en training voor kweker en koper

Kwaliteitsbeheersing bij FloraHolland

Beheersing van de kwaliteit in de keten essentieel. FloraHolland is een van de tussenstations in de keten en wil er binnen haar eigen muren voor zorgen dat de kwaliteit van de producten optimaal blijft.

Pijlers
De afdelingen Kwaliteitsadvies en Kenniscentrum bij FloraHolland leveren een totaalpakket aan diensten voor behoud en verbetering van productkwaliteit. De dienstenverlening is opgezet vanuit drie pijlers, te weten advies, onderzoek en training.

Kwekers en klanten profiteren
Kwekers hebben zelf niet altijd de expertise voor handen of hebben te weinig tijd om voortdurend met behoud en verbetering van de kwaliteit van hun producten bezig te zijn. En soms hebben ze juist behoefte aan een onafhankelijke objectieve partij om hen te adviseren en zaken vast te leggen op dat vlak. Daarom kunnen zij gebruik maken van de verschillende diensten op dit gebied die FloraHolland aanbiedt.

Ook voor kopers biedt FloraHolland diensten op het gebied van het in- en verkoopproces die helpen bij het bouwen aan een betrouwbare naam in de markt als leverancier. Dit geldt voor het moment van inkoop, het orderproces en tijdens de after sales.

Voor meer informatie:
Marcel van Bruggen, Manager Kwaliteitsadvies
FloraHolland
E: [email protected]
M: +31 (0)6 23 36 37 67
www.floraholland.nl
Publicatiedatum: