Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Vier nieuwe gezichten in bestuur Stichting Chryson

Het bestuur van Stichting Chryson kent vier nieuwe gezichten. Jan van Ruyven volgt de onlangs overleden voorzitter Jan Borst op. Het bestuur is verder versterkt met 2 kwekers, te weten Martien Borst en Richard van Schie. Henk Jacobs neemt het stokje over van Cees Dekker. Het bestuur bestaat in de nieuwe samenstelling uit vier vertegenwoordigers namens de kwekers, vier vertegenwoordigers namens de veredelaars en chrysantenambassadeur Thijs van Giessen. Brigitte Hagen van Concept Factory blijft aangesteld als projectleider voor de collectieve promotie van chrysanten.


Fotobijschrift: Het voltallige bestuur van Stichting Chryson met op de bovenste rij (van links naar rechts): Martien Borst, Ringo Veenman, Peter Persoon, Jan van Ruyven, Leo Middelburg en Bram Vos. Onderste rij (van links naar rechts): Richard van Schie, Thijs van Giessen, Henk Jacobs en Brigitte Hagen.

Stichting Chryson is het samenwerkingsverband tussen de Nederlandse chrysantenkwekers en de veredelaars Armada, Deliflor, Dekker Chrysanten, Dümmen Orange, Floritec en Royal van Zanten. Al sinds 1999 wordt vanuit deze samenwerking gewerkt aan het behouden of verbeteren van de positie van chrysanten. Met de promotiecampagne ‘Just Chrysanthemum’ (Just Chrys) laat Stichting Chryson door de keten heen zien dat juist de chrysant een bloem is voor verrassend en eigentijds bloemwerk. De vele kleuren en vormen, creatieve mogelijkheden in combinatie met een betaalbare prijs zijn met name ingrediënten waarmee ook de jongere generatie bloemkopers te verleiden is.


De vier nieuwe gezichten.

bron: Concept Factory
Publicatiedatum: