Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

150 gasten schuiven aan bij jaarlijkse Sion Flower Dinnen

Phalaenopsis-veredelaar Sion in De Lier opende maandagavond haar jaarlijkse Flower Trials met het Exclusive Flower Dinner op het eigen bedrijf voor klanten en vakgenoten. Het thema dit jaar is 'The Most Instagrammable Orchid Show'. "We laten onze klanten en hun klanten zien hoe je de phalaenopsis 'instagrammable' op de winkelvloer kunt showen", aldus directeur-eigenaar Eric Moor. "Wij willen de gasten inspireren bij hun marketing; de aanwezigen konden bijvoorbeeld bij een Instacoach terecht met al hun vragen. Daarnaast hebben we VT Wonen-blogger 2017, Theo-Bert Pot, gevraagd een serie instagrammable foto's te maken met Sion-rassen in de hoofdrol. Deze beelden showen we in een orchid-gallery."



'Phalaenopsis past in elke tijdsgeest'
Spreekster van de avond, trendvertaler Sandra Könings, vertelde de aanwezigen over komende trends en welke kansen deze bieden voor de phalaenopsis. "Ik zie nog steeds veel mogelijkheden voor de phalaenopsis. Of de trend nu wit, urban of jungle is, de phalaenopsis past altijd in de tijdgeest: voor elke dag, elk land en elk feestmoment. Daarbij is een phalaenopsis een cadeau: een boeket dat meer dan twee maanden bloeit", aldus Könings.

Het Flower Dinner werd bijgewoond door 150 gasten en is bedoeld om de samenwerking in de keten te bevorderen. Moor: "Alle schakels komen met elkaar in contact tijdens het diner en kunnen van elkaar leren om de behoeften van de consument nog beter in te vullen."



Most instagrammable orchid show

Sion heeft op het eigen bedrijf drie winkelpleinen ingericht waar vakgenoten worden geïnspireerd door 'most instagrammable' schapindelingen en concepten. Sinds een aantal jaar zet Sion nationaal en internationaal in op indeling van de markt in drie segmenten. Zo is er het Fancy plein voor bouw- en supermarkten, de Specially presentatie voor hoogwaardige supermarkten en tuincentra en een Luxury afdeling voor bloemisten.



De Flower Trials bij Sion zijn uitsluitend toegankelijk voor vakgenoten. De openingstijden zijn: maandag 11 juni tot en met vrijdag 15 juni van 8.00-18.00 uur, zaterdag 16 juni van 8.00-12.30 uur.

Voor meer informatie:
Sion
www.sion.eu
Publicatiedatum: