Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
samenwerking Zentoo en BloomyPro

De chrysant van A tot Z in 3D

Tholen - De hele keten is betrokken bij het schap. Vanuit dat idee hebben Danny van Uffelen van Zentoo en Eric Egberts van BloomyPro elkaar gevonden, met als resultaat dat de chrysantenclub nu het volledige chrysantenassortiment, waaronder de variëteiten van Floritec, Royal van Zanten, Deliflor, Armada, Dekker Chrysanten en Dümmen Orange, gedigitaliseerd in 3D kan presenteren.

Dat digitaliseren is in de eerste plaats handig voor handel en de retail, vertelt Eric. "Het brengt een gesprek op gang. Je ziet iets en daar kun je dan op schieten. Je vindt iets gelijk mooi, of - en dat is natuurlijk meestal zo - je wil iets veranderen. Bloemetje zus erbij, steeltje zo eraf. Met onze software kun je dat makkelijk visualiseren, waarbij je keuze hebt uit alles wat keten te bieden heeft. Bovendien kun je gelijk zien wat een boeket gaat kosten.

Dit werk, zo weet Eric, diversiteit in de hand. Nieuwe, onbekendere producten worden gezien, terwijl anders direct gegrepen wordt naar de traditionele soorten. Ook kan men aldus ontdekken: exclusief is lang niet altijd direct super duur. En voor de bloemist is het tenslotte ook interessant, want ook zijn werkdomein verplaatst zich steeds meer naar online & webshop. Zo kan hij een visueel schap aanleggen, zonder dat hij het boeket fysiek hoeft te maken. En dat gaat dan weer derving tegen."



Dus inderdaad, je hebt de hele keten nodig, niet alleen om de technische mogelijkheden ten volle te benutten, maar ook om de verkoop een boost te geven. Danny: "Met het hele assortiment in 3D beschikbaar, geloven we precies dat te doen. Ons doel is om iedere variëteit en iedere introductie zo optimaal mogelijk voor het voetlicht te brengen en die in no time door de hele keten bekendheid te geven."

In week 24 (de week van de FlowerTrials) kunnen bezoekers, samen met zusterorganisatie Fleur Market, in het World Horti Center het volledig gedigitaliseerde assortiment bewonderen.


Voor meer informatie:
BloomyPro
Eric Egberts
M: +31651388039
E: eric.egberts@bloomypro.com
www.bloomypro.com

Zentoo
Bruidsbogerd 1a
2671 DK Naaldwijk
T: +31 (0)6-14377719
info@zentoo.nl
www.zentoo.nl
Publicatiedatum: