Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Floralife

Marketingcampagne “Bloemen houden óók van voeding” van start in Europa

Floralife, een divisie van Smithers-Oasis Company, rolt een marketingcampagne voor haar Express Technology productlijn uit in Europa. In de video “Bloemen houden óók van voeding!” wordt het belang benadrukt van een goede hydratatie en voeding voor snijbloemen.



“We hebben de Express Technology in eerste instantie geïntroduceerd voor rozen en specifiek voor de commerciële verzend- en verwerkingsactiviteiten”, vertelt Marco Marques, managing director van Floralife Europa. “We hebben voortdurend onderzoek verricht en klanten hebben Floralife Express al op miljarden bloemstelen gebruikt waardoor de werkzaamheid van Express Technology op vrijwel alle verschillende commercieel verkochte bloemen is aangetoond.”



Voor meer informatie
Floralife
info@floralife.eu
www.floralife.eu
Publicatiedatum: