Florists meet ‘Always Kalanchoë’ Growers
Workshop ‘Florists meet Kalanchoë Growers’
Wat kunnen bloemisten en kwekers van elkaar leren en hoe kunnen zij met het product de consument verleiden tot aankoop? Pim van den Akker en Chantal Vollenbroek gaan in het Royal FloraHolland House op de Seasonal Trade Fair met gepassioneerde bloemisten en kwekers in gesprek, terwijl die samen de handen uit de mouwen steken en een mooie plantcreatie maken. Laat je inspireren en leer ook meer over de achtergrond en deze producten en hun toepassingsmogelijkheden. Veel van de planten en merken van ‘Always Kalanchoë’ kwekers zijn herkenbaar aan het gezamenlijke symbool ‘Easy Care Kalanchoë’.
Gezamenlijke aanpak Kalanchoë-telers
De collectieve promotie ‘Always Kalanchoë’ voor de bloeiende plant Kalanchoë is een initiatief van de ruim 25 veredelaars en gezamenlijke kwekers die lid zijn van Royal FloraHolland. Royal FloraHolland faciliteert deze groep, LTO Glaskracht Nederland organiseert en verzorgt het secretariaat en Sense marketing & more is verantwoordelijk voor de positionering en de campagne. Voor meer informatie: zie kalanchoe.nl en op ‘Always Kalanchoe’ op Facebook, Instagram, Pinterest & Twitter.
bron: Sense Marketing & More