Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Landelijke commissie Chrysant op bezoek bij Heineken

De landelijke commissie Chrysant bezocht 3 oktober de Heinekenbrouwerij in Den Bosch. De commissie kreeg eerst een bedrijfsfilm te zien, vervolgens werd zij rondgeleid en als afsluiter was er een 'productconfrontatie'. Heineken brouwt in 118 brouwerijen wereldwijd 130 merken bier.

Wat is de reden van Heinekens succes en wat kan de bloemenkweker hiervan leren? Het succes is het gevolg van drie punten, namelijk:
  • Het geheime en gepatenteerde Heineken-A-gist sinds 1886 is absoluut een succesfactor, wat niet moet worden onderschat. Dit gist zorgt dat de houdbaarheid en smaak is verbeterd.
  • De uitgekiende marketing en een fors budget zorgen voor het optimaal in de markt zetten van de verschillende merken in de verschillende segmenten van de markt.
  • De efficiĆ«nte productiemethode, voorwaartse en achterwaartse integratie en de schaalgrootte zorgen voor een jaarrond uniforme kwaliteit en een lage kostprijs.
Na Heineken werd een bezoek gebracht aan de ConceptFactory, waar Brigitte Hagen de commissie informeerde over de laatste ontwikkelingen van de Chrysantenpromotie.

bron: LTO Glaskracht Nederland
Publicatiedatum: