Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Honderdvijftig ambassadeurs kweken voor Magical-hortensia

Honderdvijftig Nederlanders gaan een 150-dagenchallenge aan met Magical-kamerhortensia. Het is onderdeel van een bijzondere marketingcampagne waarbij de lange bloei van de kamerplant, ruim honderdvijftig dagen, centraal staat.

Iedereen kan zich via de website ​inschrijven (tot 30 april 2017). Via een loting worden de honderdvijftig deelnemers bepaald.



De marketingcampagne wordt ondersteund door tv-exposure in Robs Grote Tuinverbouwing (SBS6), een persbenadering en via sociale media.

Doel: kweken van honderdvijftig ambassadeurs
Het doel van de marketingcampagne is om honderdvijftig ambassadeurs te kweken die via sociale media hun ervaringen met de Magical-hortensia delen.

Consumenten die een vraag hebben over de Magical-kamerhortensia kunnen die stellen via de Facebookpagina van ‘MagicalColoursYourHome’. Specialisten geven dan antwoord of advies.



Daglicht laat de bloemkleur veranderen
De kamerhortensia’s van Magical zijn verkrijgbaar in twee kleuren (roze en blauw) en in verschillende potmaten (10,5, 12 en 14 cm). Behalve de lange bloeitijd hebben deze kamerhortensia’s nog een bijzondere eigenschap. Door de invloed van daglicht veranderen de bloemen langzaam naar diepgroen.

Kijk voor meer informatie op de website.
Publicatiedatum: