Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Achteraan veilen, so what?

Om de betrouwbaarheid van de informatie op de klok te verbeteren, veilt Royal FloraHolland sinds kort partijen zonder productfoto als laatste. Wat zijn de meest gestelde vragen van aanvoerders over deze maatregel?

Wat gebeurt er als een foto van één deelpartij ontbreekt?
Als één partij op een meerpartijkar/deelkar geen foto heeft, dan wordt de hele kar met alle partijen achteraan geveild. Dit scheelt extra handelingen.



Ik heb geen (verbinding met) internet en kan geen foto/EAB versturen. Hoe nu verder?
Heeft u onverhoopt geen internetverbinding, zorg dan voor een alternatieve verbinding, bijvoorbeeld door uw telefoon als wifi-hotspot te gebruiken. Of schaf een 'dongel' aan (een soort usb-stick met een sim-kaart), zodat u toegang heeft tot 3G- of 4G-internet.

Is er een storing in uw eigen EAB-softwarepakket? Neem dan contact op met uw softwareleverancier. Of stuur de fysieke kar(ren) pas naar de veiling wanneer het probleem opgelost is en u de elektronische aanvoerbrief kunt verzenden.
  • Lees hier meer over dongels
  • Lees hier hoe u van uw GSM een wifi-hotspot maakt
Mijn fotocamera is defect, wat nu?
Zorg dat u een extra camera beschikbaar heeft, bijvoorbeeld via uw smartphone, of zorg ervoor dat er foto's in de beeldbank beschikbaar zijn.


Bron: Royal FloraHolland
Publicatiedatum: