Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kwekers van buitengoed gaan samen producten promoten

Bij FloraHolland aangesloten kwekers van buitenplanten zijn het eens geworden over een gezamenlijk promotieplan voor de komende twee jaren. 85,7% van de balkon- en terrasplantenkwekers, 77,2 % van de boomkwekers en 94,8% van de kwekers van eenjarige zomerbloeiers stemden voor het plan. Nee-stemmers zijn in de minderheid en dus verplicht bij te dragen.

Promotieplan Outdoor 2017-2019
De campagne voor Outdoor, genaamd Meer samen = SAMEN MEER, zet in op samenwerking met de hele keten en gaat in op vragen zoals:
  • Hoe verhogen wij de bekendheid en herkenbaarheid van Outdoor planten op de winkelvloer?
  • Hoe stimuleren wij consumenten meer, vaker en jaarrond Outdoor planten te kopen?


De Outdoor Projectgroep ging aan de slag met deze vragen en heeft de campagne samen met Royal FloraHolland voorbereid. Het promotieplan is unaniem akkoord bevonden door betrokken FPC's en voorgedragen voor stemming. Dit is conform de 'Product Specifieke Promotieregeling' zoals die op de Algemene Ledenvergadering van 6 december 2012 is goedgekeurd door de leden.

Product Specifieke Promotieregeling
Via deze regeling dragen vanaf 1 januari 2017 alle aanvoerders (leden en niet-leden van Royal FloraHolland) bij aan de promotie van Outdoor planten. Met een promotieheffing van 0,1% over de omzet. Deze heffing wordt 4 keer per jaar geïnd over de periodes januari tot en met maart, april tot en met juni, juli tot en met september en oktober tot en met december. De looptijd, en daarmee de inning, eindigt op 31-12 -2019. De promotiecommissie gaat de komende tijd gezamenlijk aan de slag om het promotieplan van de campagne de komende jaren ten uitvoer te brengen.

bron: Royal FloraHolland
Publicatiedatum: