Promotieplan Outdoor 2017-2019
De campagne voor Outdoor, genaamd Meer samen = SAMEN MEER, zet in op samenwerking met de hele keten en gaat in op vragen zoals:
- Hoe verhogen wij de bekendheid en herkenbaarheid van Outdoor planten op de winkelvloer?
- Hoe stimuleren wij consumenten meer, vaker en jaarrond Outdoor planten te kopen?
De Outdoor Projectgroep ging aan de slag met deze vragen en heeft de campagne samen met Royal FloraHolland voorbereid. Het promotieplan is unaniem akkoord bevonden door betrokken FPC's en voorgedragen voor stemming. Dit is conform de 'Product Specifieke Promotieregeling' zoals die op de Algemene Ledenvergadering van 6 december 2012 is goedgekeurd door de leden.
Product Specifieke Promotieregeling
Via deze regeling dragen vanaf 1 januari 2017 alle aanvoerders (leden en niet-leden van Royal FloraHolland) bij aan de promotie van Outdoor planten. Met een promotieheffing van 0,1% over de omzet. Deze heffing wordt 4 keer per jaar geïnd over de periodes januari tot en met maart, april tot en met juni, juli tot en met september en oktober tot en met december. De looptijd, en daarmee de inning, eindigt op 31-12 -2019. De promotiecommissie gaat de komende tijd gezamenlijk aan de slag om het promotieplan van de campagne de komende jaren ten uitvoer te brengen.
bron: Royal FloraHolland