Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Consument krijgt kortingsbon van € 7,50 voor volgende aankoop bij een Plantion-bloemist

Vijfde editie Kleurrijke Verhalendagen van start

Deze maand start de vijfde editie van de Kleurrijke Verhalen Dagen, een initiatief van Plantion om mensen vaker naar de bloemist te laten gaan. Van 19 t/m 29 september worden klanten met een kortingsbon van € 7,50 verleid tot een volgende aankoop. Gisteren kregen deelnemende Plantion-bloemisten het promotiemateriaal voor hun winkel aangereikt. Gisterenochtend was er een kick-off op de klok in Ede met informatie en een spectaculaire dans-act.



Tijdens de Kleurrijke Verhalen Dagen draait dit jaar alles om een kortingsbon van € 7,50. Consumenten die ten minste € 15 uitgeven aan bloemen of planten bij een Plantion-bloemist, krijgen zo’n bon mee naar huis. Vervolgens kunnen zij die tot 1 december 2018 inleveren bij een volgende aankoop van € 15 of meer bij dezelfde bloemist. Op www.kleurrijkeverhalen.nl kan de consument gemakkelijk een deelnemende bloemist in de buurt zoeken. Ruim vijfhonderd bloemisten in heel Nederland nemen deel aan de Kleurrijke Verhalen Dagen.



Meerwaarde van de bloemist
Al sinds 2014 vestigt de consumentencampagne Kleurrijke Verhalen met ludieke filmpjes en verhalen de aandacht op de bloemist. De campagne laat zien dat je bij de bloemist een mooi, onderscheidend en verantwoord product koopt voor een redelijke prijs. Een bloemist kent zijn klanten, heeft regelmatig nieuwe soorten en brengt mensen op ideeën. Het motto van de campagne luidt dan ook: Als je naar de bloemist gaat, kom je behalve met bloemen of planten ook met een inspirerend verhaal thuis.

Een filmpje van de spectaculaire kick-off van de Kleurrijke Verhalen Dagen 2018:


bron: Plantion
Publicatiedatum: